Dyrektor WSPL w sprawie skarg i wniosków przyjmuje we wtorki w godzinach 14:00 – 15:00 po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie.
Jest możliwość złożenia skargi i wniosku drogą elektroniczną na adres kontakt@wspl-witkowo.pl .
Jeżeli skarga dotyczy naruszenia praw pacjenta można ją złożyć do Biura Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, lub telefonicznie na bezpłatną infolinię czynną w dni robocze od godz. 9:00 do 21:00 pod nr 0 800 190 590 oraz na adres e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl.
Prawa pacjenta wynikają z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności z ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (poniżej do pobrania).
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (pdf)
Informacje dotyczące Praw Pacjenta – Ministerstwo Zdrowia
Informacje o świadczeniach opieki zdrowotnej – Narodowy Fundusz Zdrowia
Siedem zasad postępowania przy rejestracji w placówce medycznej