Skargi i wnioski

Dyrektor WSPL w sprawie skarg i wniosków przyjmuje we wtorki w godzinach 14:00 – 15:00 po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. 

Jest możliwość złożenia skargi i wniosku drogą elektroniczną na adres kontakt@wspl-witkowo.pl .

Jeżeli skarga dotyczy naruszenia praw pacjenta można ją złożyć do Biura Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, lub telefonicznie na bezpłatną infolinię czynną w dni robocze od godz. 9:00 do 21:00 pod nr 0 800 190 590  oraz na adres e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl.

 

Prawa pacjenta wynikają z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności z ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (poniżej do pobrania). 


Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (pdf)

Informacje dotyczące Praw Pacjenta – Ministerstwo Zdrowia 

Informacje o świadczeniach opieki zdrowotnej – Narodowy Fundusz Zdrowia 

Siedem zasad postępowania przy rejestracji w placówce medycznej

Karta Praw Pacjenta (pdf)

Karta Praw Pacjenta (ulotka pdf)

Skip to content