Pacjenci mogą składać skargi i wnioski do kierownika placówki medycznej, Rzecznika Praw Pacjenta, Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) lub odpowiednich samorządów lekarskich.
Dyrektor WSPL SPZOZ przyjmuje:
We wtorki od 14:00 do 15:00
Jak zgłosić skargę lub wniosek?
Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób:
- osobiście – w placówce
- listownie – wyślij skargę pocztą na adres przychodni
- e-mailem – pamiętaj, by podać swoje imię, nazwisko i adres.
- przez ePUAP lub e-Doręczenia – skorzystaj z platformy elektronicznej, by szybko wysłać zgłoszenie.
Anonimowe zgłoszenia oraz te bez podpisu nie będą rozpatrywane.
Twoje zdanie ma znaczenie – złóż wniosek
Wnioski od pacjentów są dla nas cennym źródłem informacji, dzięki którym możemy działać skuteczniej i lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby.
Jeśli widzisz, co możemy zrobić lepiej, podziel się swoimi spostrzeżeniami i prześlij nam swój wniosek.
Może on dotyczyć m.in.:
- poprawy organizacji i działania WSPL SPZOZ w Witkowie
- zwiększenia przestrzegania prawa
- zapobiegania nieprawidłowościom
- lepszego zaspokajania potrzeb pacjentów i efektywniejszej realizacji zadań
Skargi, wnioski i konsultacje w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych przyjmuje Inspektor Ochrony Danych z którym można kontaktować się pod adresem mail: inspektor@osdidk.pl.









